Atvērt galveno saturu
Sānu panelis
LC e-mācības
Jaunumi
Pašlaik izmantojat piekļuvi kā viesis (
Pieslēgties
)
RT-PARTIKA-LV
Zaļākas nākotnes prakses. Padomi tūrismā iesaistītajiem uzņēmējiem - vietējās pārtikas, dzērienu ražošanas un pakalpojumu sniedzējiem.
Vietējo ēdienu un dzērienu prezentācija, izceļot zaļās ražošanas metodes. Kā efektīvi pasniegt vietējos ēdienus un dzērienus.
Stāstu stāstīšana: produktu zīmoli un mārketinga stāsti – zaļās filozofijas vēstījumi. Kā parādīt, ka esat atbildīgs uzņēmums, kuram ir svarīgas zaļās filozofijas idejas.
Vietējie produkti ēdienkartēs. Kā integrēt vietējos produktus ikdienas piedāvājumos.
Klientu segmenti un mērķa grupas. Kā noteikt biznesam svarīgākos klientus.
Kanāli klientu sasniegšanai – tiešsaistes mārketings platformās Facebook, Instagram, YouTube. Kā sasniegt klientus, izmantojot tiešsaistes mārketingu.
Izplatīšana un loģistika: zaļie principi vietējos pārtikas un dzērienu izplatīšanas modeļos. Kā ilgtspējīgi izplatīt vietējos ēdienus un dzērienus.
Cenu noteikšana un pārdošana. Kā plānot finanses.
Videi draudzīga lauku tūrisma uzņēmuma pārbaudes saraksts tiešsaistē
Pēcvārds
Sākums
Kalendārs
Zaļākas nākotnes prakses. Padomi tūrismā iesaistītajiem uzņēmējiem - vietējās pārtikas, dzērienu ražošanas un pakalpojumu sniedzējiem.
Sākums
Kursi
LT apmācību kursi
RT-PARTIKA-LV
Kanāli klientu sasniegšanai – tiešsaistes mārketings platformās Facebook, Instagram, YouTube. Kā sasniegt klientus, izmantojot tiešsaistes mārketingu.
2. uzdevums
2. uzdevums
Atvērts:
Thursday, 2022. gada 1. September, 00:00
Kuri digitālie komunikācijas un mārketinga kanāli ir piemērotākie katrai mērķa grupai, tai skaitā, esošajiem un potenciālajiem klientiem?
◄ 1. uzdevums
Pāriet uz...
Pāriet uz...
Jaunumi
Vietējo ēdienu un dzērienu prezentācija, izceļot zaļās ražošanas metodes. Kā efektīvi pasniegt vietējos ēdienus un dzērienus.
1. uzdevums
Stāstu stāstīšana: produktu zīmoli un mārketinga stāsti – zaļās filozofijas vēstījumi Kā parādīt, ka esat atbildīgs uzņēmums, kuram ir svarīgas zaļās filozofijas idejas.
1. uzdevums
Vietējie produkti ēdienkartēs. Kā integrēt vietējos produktus ikdienas piedāvājumos.
1. uzdevums
2. uzdevums
Klientu segmenti un mērķa grupas Kā noteikt biznesam svarīgākos klientus.
1. uzdevums
2. uzdevums
3. uzdevums
4. uzdevums
5. uzdevums
6. uzdevums
7. uzdevums
Kanāli klientu sasniegšanai – tiešsaistes mārketings platformās Facebook, Instagram, YouTube. Kā sasniegt klientus, izmantojot tiešsaistes mārketingu.
1. uzdevums
3. uzdevums
4. uzdevums
5. uzdevums
Izplatīšana un loģistika: zaļie principi vietējos pārtikas un dzērienu izplatīšanas modeļos. Kā ilgtspējīgi izplatīt vietējos ēdienus un dzērienus.
1. uzdevums
2. uzdevums
3. uzdevums
Cenu noteikšana un pārdošana. Kā plānot finanses.
1. uzdevums
2. uzdevums
3. uzdevums
Pēcvārds
Rokasgrāmata "Zaļāka nākotnes prakse vietējā pārtikas un dzērienu ražošanā un pa- kalpojumu sniedzēju MVU nozarē"
3. uzdevums ►