Section outline



    • Šīs rokasgrāmatas mērķis ir palīdzēt uzņēmējam izveidot vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produktu.

      Rokasgrāmatas saturā:

      • Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma definīcija un saimniecību piemēri;
      • Padomi produkta izveidošanā - kā sagatavot ekskursiju, prezentāciju, degustāciju, meistarklasi, kā demonstrēt ražošanas procesu vai iesaistīt apmeklētājus interaktīvā programmā, kas jāņem vērā, uzsākot produkcijas un/vai suvenīru tirdzniecību;
      • Infrastruktūra - nosacījumi ceļa norādēm, stāvvietām, apmeklētāju tualetēm, klientu informācijai;
      • Pārskats par dažādu lauksaimniecības un amatu jomu vēsturisko attīstību, interesanti fakti, kas izmantojami produkta veidošanā.
    • Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta veidošanas rokasgrāmata PDF formātā


    • Šīs rokasgrāmatas mērķis ir izskaidrot vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta vispārējos un specializētos kritērijus.

      Rokasgrāmatas saturā:

      • Vispārējie kritēriji;
      • Specializētie kritēriji;
      • Piemēri;
      • Akreditācija;
    • Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta kritēriju rokasgrāmata PDF formātā


    • Šīs rokasgrāmatas mērķis ir palīdzēt uzņēmējiem ievest tirgū un popularizēt vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produktu.

      Rokasgrāmatas saturā:

      • Mērķa grupas
      • Marketinga un popularizēšanas pasākumi
      • E-marketings
    • Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta marketinga rokasgrāmata PDF formātā