Topic outline
Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta veidošana
Šīs rokasgrāmatas mērķis ir palīdzēt uzņēmējam izveidot vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produktu.
Rokasgrāmatas saturā:
- Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma definīcija un saimniecību piemēri;
- Padomi produkta izveidošanā - kā sagatavot ekskursiju, prezentāciju, degustāciju, meistarklasi, kā demonstrēt ražošanas procesu vai iesaistīt apmeklētājus interaktīvā programmā, kas jāņem vērā, uzsākot produkcijas un/vai suvenīru tirdzniecību;
- Infrastruktūra - nosacījumi ceļa norādēm, stāvvietām, apmeklētāju tualetēm, klientu informācijai;
- Pārskats par dažādu lauksaimniecības un amatu jomu vēsturisko attīstību, interesanti fakti, kas izmantojami produkta veidošanā.
Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta veidošanas rokasgrāmata PDF formātā
Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta kritēriji
Šīs rokasgrāmatas mērķis ir izskaidrot vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta vispārējos un specializētos kritērijus.
Rokasgrāmatas saturā:
- Vispārējie kritēriji;
- Specializētie kritēriji;
- Piemēri;
- Akreditācija;
Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta kritēriju rokasgrāmata PDF formātā
Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta marketings
Šīs rokasgrāmatas mērķis ir palīdzēt uzņēmējiem ievest tirgū un popularizēt vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produktu.
Rokasgrāmatas saturā:
- Mērķa grupas
- Marketinga un popularizēšanas pasākumi
- E-marketings
Vēsturiskā mantojuma agrotūrisma produkta marketinga rokasgrāmata PDF formātā