Mācību modulis: Pārdošanas prasmes
Требуемые условия завершения
Klientu izturēšanās
Veikala telpas atrastas un iekārtotas, prece plauktos un pircēji pamazām rodas. Kā panākt, lai cilvēks ne vien ienāk un apskata veikalu, bet arī iegādājas tajā piedāvāto preci? Te ir vairākas nianses:
- Kā noformēta tirdzniecības vieta;
- Kā noformēta prece plauktos;
- Kādas ir cenu zīmes. Ieteikumi to veidošanā pieejami Patērētāju Tiesību Aizsardzības centra izdotajā materiālā „Vadlīnijas preču un pakalpojumu cenu norādīšanā”.
Tirdzniecības vietai jābūt sakoptai, tīrai, pārskatāmai un uzmanību piesaistošai. Pārdevējs nedrīkst apkalpot klientus, būdams netīrā apģērbā vai sliktā noskaņojumā.