Dizains – veikala koncepcija un merčendaizings
Ieteikumi veikala vietas izvēlei
Lai izvēlētos piemērotu vietu veikalam, jāņem vērā un jāplāno transporta piekļuves iespējas jeb loģistika, pieejamība pircējam, veikala ierīkošanas izmaksas konkrētā vietā, piemēram, vai telpas pirksiet, nomāsiet vai celsiet no jauna. Pamatnosacījumi, kas jāņem vērā, izvēloties telpu atrašanās vietu:
- vai piemērotas telpas par adekvātu nomas maksu izdodas atrast vai iegādāties pilsētas/ciemata centrā vai nomaļāk;
-
kāda bijusi iegādāto telpu vēsture – kā šo vietu uztver apkārtnes iedzīvotāji;
-
kas atrodas ap veikalu – privātmājas, daudzdzīvokļu nami, biroju ēkas – tas noteiks pircēju plūsmas intensitāti;
-
cik lieli ieguldījumi nepieciešami telpas remontam (vai jāveic vien kosmētiskais, vai būs nepieciešams kapitālais remonts);
-
kur meklēt nepieciešamo aprīkojumu – plauktus, aukstumvitrīnas utt.;
-
kā saprast, kur dosies pircējs, ko pirmo viņš ieraudzīs, vai un kā šo procesu var ietekmēt?